måndag 24 augusti 2009

Ja så var det det där med att uppdatera...

OJ va mycket som hänt!!! Jag går för det första på heltid och mamma och pappa räknar det från min 13 månadersdag :-) Kanske lite innan.
...och varför GÅ när man kan KLÄTTRA?







Hihi :-) Och sen då?
Det HÄR var väl en bra idé?? (måste ju hålla mamma och pappa på alerten ju :-)
Nä, nu bestämmer JAG vart jag ska gå!!!Jag har börjat på dagis också minsann :-) Mycket ska man stå ut med...och trött blir jag men det är rätt kul ändå!
Sist men ABSOLUT inte minst: jag har blivit STORASYSTER!!!! Det lilla knytet heter KARNA och helt plötsligt bara fanns hon där. Hon verkar inte försvinna heller och nu är jag gärna nära henne men mamma och pappa måste hålla stenkoll på mig så jag inte råkar skada henne. Hon kommer också att skriva här när hon är liiiite större :-) (genom mamma då så klart)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar